Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Skulle vilja ha tag på ett fleecetäcke med "hög" hals, ni vet ett sånt där som typ går upp till öronen..
Har sökt å sökt men inte hittat något.. Tänkte ni kanske hade någon bra sida?
Är förmodligen bara kass på att leta, för de borde finnas på nätet tycker jag!
www.exklusiv.nu
Kan verkligen rekommendera deras fleecetäcken m hals! Ganska tjocka o mkt bra passform, torkar verkligen upp svetten fort (iaf på min häst).
Ngt ngt stora i stl tkr jag.
Flera andra på buke har såna täcken, vad jag hört är nästan alla nöjda.
Billiga är de oxå!!
Visst är det! =D Den vinröda färgen var så knepig tycker jag..
Nej det blir det mörkblå, har nästan bestämt mig nu.. =D
Han är ju skimmel så han passar fint i mörkblått
Jag har ett sådant rött fleece (fast blått).. köpt på exklusive. Det är bra kvalite, tycker jag. Kan ju gå upp och känna lite på det åt dig om du vill . Fast jag tycker att dom är lite stora i storleken och jag hade behövt ta en storlek mindre än vad han egentligen har. Men dom är jätte bra och suger upp fukt och svett toppen. Visst dom kostar kanske lite mer, men det är värt det!
Okej, haha gör de=)
Jag var mest rädd att de skulle vara trånga i halsen?! Kan man knäppa alla spännen utan att det blir för trångt när de böjer sig ner?
Så mycket mer kostar dom ju inte nu iaf, jag tycker dom är rätt billiga.. 395 spänn! har hittat ett sånt för 1250 på ett annat ställe, och DET är dyrt!!
Det såg ju okej ut iaf, färgen var helt annorlunda än på hemsidan, den såg inte så..mörkblå ut då..hmm, måste fundera lite till tro jag.!
Tack för bilden
Hundavel & Ras Det är pälsen... Har aldrig haft någon hund med så mycket päls och har svårt att beräkna hur mycket tid det tar att sköta om den och om...
Ekonomi & Juridik Du tänker dina stallkompisar ska banka på skåpen och stjäla passen?
Jag försöker inte få dig att göra si eller så, men det kan ju vara...