Fleecetäcke

bollen__

Trådstartare
Skulle vilja ha tag på ett fleecetäcke med "hög" hals, ni vet ett sånt där som typ går upp till öronen..
Har sökt å sökt men inte hittat något.. Tänkte ni kanske hade någon bra sida?
Är förmodligen bara kass på att leta, för de borde finnas på nätet tycker jag!
:bump:

Sv: Fleecetäcke

Equiline har ett mysigt, jag är helnöjd med mitt. Sen har nog exclusive nått också, men det vet jag inte alls kvalitén på

Senast ändrad av en moderator:

Lillhästen i stav är jättebra!Sedan finns det ju i börjes men färgerna är ju röd/blå å det finns inget annat att välja på.

www.exklusiv.nu
Kan verkligen rekommendera deras fleecetäcken m hals! Ganska tjocka o mkt bra passform, torkar verkligen upp svetten fort (iaf på min häst).
Ngt ngt stora i stl tkr jag.
Flera andra på buke har såna täcken, vad jag hört är nästan alla nöjda.
Billiga är de oxå!!

Har ekxsklusiv precis ovanför stallet och dom brukar ha väldigt bra kvalite på täckerna. Och passar dom inte speciallbeställer man bara :p

Tack för alla svar, nu fick jag något att fundera på! :D

Joka: Eko hallen, har de någon hemsida? Bor i Norrland så jag antar att de inte finns i närheten!

Det står nog mellan..
vin_500.jpg

och
fleechals.jpg

tycker den mörkblå är snyggast, och den är också billigast :angel:
Men, nån som har den hur är kvalitén och passformen??

Senast ändrad:

Visst är det! =D Den vinröda färgen var så knepig tycker jag..
Nej det blir det mörkblå, har nästan bestämt mig nu.. =D
Han är ju skimmel så han passar fint i mörkblått :D

Jag har ett sådant rött fleece (fast blått).. köpt på exklusive. Det är bra kvalite, tycker jag. Kan ju gå upp och känna lite på det åt dig om du vill :angel: . Fast jag tycker att dom är lite stora i storleken och jag hade behövt ta en storlek mindre än vad han egentligen har. Men dom är jätte bra och suger upp fukt och svett toppen. Visst dom kostar kanske lite mer, men det är värt det!

Okej, haha gör de=)
Jag var mest rädd att de skulle vara trånga i halsen?! Kan man knäppa alla spännen utan att det blir för trångt när de böjer sig ner?
Så mycket mer kostar dom ju inte nu iaf, jag tycker dom är rätt billiga.. 395 spänn! har hittat ett sånt för 1250 på ett annat ställe, och DET är dyrt!! :p

Okej, du har ingen bild med den på pållan?
Tycker det är så svårt att tänka sig hur den ser ut på, när man bara ser den sådär..
Vilken färg har du?

Så här ser mitt ut på iaf, det är från exklusiv..det är bara påslängt och inte knäppt ngnstans...
tacke.jpg

Senast ändrad:

Det såg ju okej ut iaf, färgen var helt annorlunda än på hemsidan, den såg inte så..mörkblå ut då..hmm, måste fundera lite till tro jag.!
Tack för bilden :D

TIB-Horse har jättefina fleecetäcken med hals. Mitt är inne på sjunde året nu. :smirk:

Finns (eller har nyligen funnits) på Eko.

Immer

Liknande trådar

Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
977
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
663
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
607
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka