Fleecetäcke?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Mystix
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 753
M

Mystix

Hej alla Bukare :D

Tänkte fråga er om ni vet var man kan hitta mönster till fleecetäcken med- och utan hals. Blir jätteglad för alla svar!

Sv: Fleecetäcke?

Förstår inte själva frågan... eller är jag dum som är blond?:confused: Men menar du mönster man kan "klistra" på täcken eller täcken som är mönstrade från början? Lite mera förklaring så kanske jag kan förklara:idea:

//Lodd

Som jag förstod det ville du ha mönster så att du kunde sy egna täcken.. Har jag rätt? Det bästa är att rita av ett täcke som ligger bra på din häst... Har du inget innan kanske du ska göra dig mer precis i vilken stl du ska sy...
Då kan ju folk mäta sina och skriva svar till dig. Tror itne att det finns ngn sida där man kan se hur man ska göra annars...

Okej. men det jag menade var att sy eget täcke. Min häst ahr inget fleecetäcke med hals, utan jag vill helst sy ett eget som är personligt och fint :)

Liknande trådar

Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej hej! Jag letar sidepull just nu och undrade om det här hade någon hävstångs effekt? Förlåt i förväg om det är en dum fråga😅
Svar
14
· Visningar
1 355
Senast: iliedtoday
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Betäckning 2024 - föl 2025
  • Dressyrsnack nummer 18
Tillbaka