Fleecetäcken!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare adnamA
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 3 430
A

adnamA

Lägg in bilder på snygga och ovanliga fleecetäcken! Jag är sugen på ett nytt.. :d

Det här tyckte jag va lite tufft! :D

HWACAF0C.jpg

Det äppelgröna! :love:
HS750448.jpg

Sv: Fleecetäcken!

Det äppelgröna var ju läckert! Skulle min pålle passa i :)
Har ett sånt som det ljusblå fast gjordarna och kantbandet är mörkblått och vitt :love:

haha på "helkroppsbilden" ser han ut som jag vet inte vad :rofl:
hemsk bild, Lord Owen här på forumet har således döpt honom till älgtravare :angel:

Tjaa.. om detta räknas som ovanligt ;)

Mitt gamla täcke som jag köpte till förra ponnyn, men som du ser var det för stort. Jag sålde det till Palle här på buke :)

swas101.jpg

swas1127.jpg

Det med keltiska mönstret var rätt snyggt! Dom andra var fula.... :p Det ljusblå kanske var okej om man har en vit ponny...

Breccia, snygg man han hade! :D

haha.. en väldigt söt älgtravare iaf!:D

Hoppfantasten: Gulligt på en liten ponny, men jag är ingen rosaälskare precis! :p

Centaur: Nä det ljusblåa tycker inte jag var så snyggt, men det gröna!!:love: Funderar bara på om det svart/vita är så snyggt på en brun häst..

Daisy.jpg

:rofl: Det värsta är att det finns ända upp till strl. 155! :crazy: :D

Rolig sida! :D

Breccia_ skrev:
Lord Owen här på forumet har således döpt honom till älgtravare :angel:

Japp, Wille är numera officiell Älgtravare, snart ska jag övertala dig att ta med honom ut på utställningar också. :p Han lär vinna rasket. :banana:

Vad är det för täcke hästen din har på sig på avataren? Är det HW täcket? Vill gärna se bilden i större format i sf :p Är du nöjd med ditt? Funderar ev. på och köpa brunrutiga Rhinot fast det ofodrade i så fall, för det främst regntäcke som hon behöver.

cactuspower skrev:
Vad är det för täcke hästen din har på sig på avataren? Är det HW täcket? Vill gärna se bilden i större format i sf :p Är du nöjd med ditt? Funderar ev. på och köpa brunrutiga Rhinot fast det ofodrade i så fall, för det främst regntäcke som hon behöver.

Det är super! :)
Det är Rhino wug, det brunrutiga han har där.
Han har fått pyttelite skav på bogen av det men jag har bara hittat ett täcke någonsin som han inte fått det av och det var ett för stort Event plus.. Han har stor bog. :crazy:

Owespringer.jpg

hststcka002.jpg

Det är, som du ser, inte alls som den fula färgen det ser ut att ha på HW's reklambilder. Fattar inte varför de sabbar täckena så på deras bilder.. :(

Hehe.. Precis en sån repgrimma med grimskaft hade ja till min ponny när ja HP-träna.. :angel:

jasså jasså, hehe :p
Jag köpte båda på Eurohorse.. vad kan det ha varit -03 tror jag. :)
Grimman sitter för långt ner på bilderna men aja :angel:

Liknande trådar

Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Då är det lite kul att mixtra med mobilkamera o text… Uppgiften jag gav chatGPT... Kan du göra en snygg JPG med hjälp av bilden och...
Svar
0
· Visningar
358
Senast: IngelaH
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
977
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Att lära sig hoppa
  • Chat GPT