Bukefalos 28 år!

Fler bilder än man har?

iNHALE

Trådstartare
Har funderat lite på varför det står att jag har 8 bilder i mitt galleri när jag bara har 4?
 
Sv: Fler bilder än man har?

Kan du tänkas ha haft 8 tidigare?
Antingen är det uppdateringen som inte fungerar så att gamla siffror hänger kvar eller så är det något annat fel ;)
 
Sv: Fler bilder än man har?

Nej, har inte haft några bilder alls tidigare, laddade först upp 2 st, sen 2 stycken till nån dag senare. När jag väntade på att de två senaste skulle bli godkända stod de att jag hade 7, sen när de blev godkända bytte det till 8.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag undrar vilka möjligheter det finns att styra vad som visas på skärmen under ett möte. Alltså inte vad som delas, utan vad som kan...
Svar
2
· Visningar
345
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Det blev en gigantisk bild och jag kan inte ändra den. Den här fläcken dök upp igår kväll. Det syns nog inte men den är grön och grå i...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 103
Foder & Strö Jag är orolig över min hästs luftvägar. Står inackorderad och min stallägare har i mina ögon bara fått tag i sämre kvalite på halm...
Svar
8
· Visningar
616
Senast: Freazer
·
Trädgård & Växter Jag har ett fritidshus där jag i nuläget har pelargoner. På sommaren står de ute eller i fönstren, på vintern står de i ett fönster utan...
Svar
13
· Visningar
649
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp