Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
mackan skrev:jag tycker bara det typ är den riktigt billiga sk-en från billiga företag i vävribb osv som är så klumpiga och breda.
älskar mina treflätade lädertyglar -de ligger som silkei handen på en, rider bara med såna, har på samtliga 3 tränsen....
jjeg skrev:finns ju smala att köpa....
susanne skrev:Man får dock leta ganska så länge för att hitta ett par smala i läder med stolpar. Vill man dessutom ha med tygelghakar (snygga inåtvända ni vet), då är det inte lätt.
jjeg skrev:hur smala vill du ha?
Vanity skrev:Sant. Jag hade tur som fick köpa ett par smala av min tränare, ingen superkvalité, men helt klart värda det lilla jag gav för dem. Hade före det letat mig slut och inte hittat släta lädertyglar under 2 cm i bredd någonstans...
Diabolical_Kitten skrev:Jag håller med. Men det finns många tyglar som är tunna och sköna att hålla i, problemet är bara att de ofta kostar 700:-![]()
Alexandra_W skrev:Mina släta lädertyglar, hör urspungligen till ett Höökskandar för 299 kr inkl tyglar, är under en centimeter breda båda två, stångtygeln är nog bara dryga halvcentimetern.
Har lädertyglar med gummiinsida som är 1 cm, av två olika märken, breda, lädertyglar klädda med gummi som är 1,5 cm. Och jag har BARA billiga märken!!!
Så jag vetesjutton var ni letar nånstans egentligen?![]()