JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Flera svenska GP-placeringar
(Ridsport) Helgens internationella hoppningar har gett flera placeringar i Grand Prix utöver dem som redovisats separat.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Regerande världsmästarhästen King Edward är tillbaka på femstjärnig Grand Prix-nivå. På lördagen tog han en placering i Wellingtons GP...
Hästnyheter
Fokus på harmoni och hästvälfärd i bedömningen av dressyr samt valfrihet vad gäller kandar i internationell Grand Prix är några av...
Hästnyheter
Det har blivit dags för prestigefyllda Dutch Masters, där bland annat storslagen Grand Slam Grand Prix ska avgöras. Tre svenskar i två...
Hästnyheter
Det väntar godbitar i ’s-Hertogenbosch, Amsterdam kommande helg. Världsekipage i både hoppning och dressyr ska göra upp i årets första...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Ja faktiskt nästan identiska jag trodde det var en sån innan jag läste texten.
Nota
2 minuter sedan
Svar: 1 871
Visningar: 182 548
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Biologisk krigsföring från min hund ikväll. Jag är totalt förstörd av pollenallergi och han ska bestämt kissa under ALLA träd jag inte...
geting
45 minuter sedan
Svar: 1 352
Visningar: 82 406
Hund
Tar jag rätt beslut att avliva?
Hundhälsa Fy vad jag lider med dig. Sådant fruktansvärt och jobbigt beslut att ta. Får sälla mig till övriga och säga att du gör rätt som tänker...
fio
48 minuter sedan
Svar: 19
Visningar: 1 100
Hund