"Flik har kraschat"

tott

Trådstartare
Har en Samsung Galaxy Tab A (2016) som plötsligt idag ger felmeddelandet "Flik har kraschat" då jag ska gå in på Samsung Internet. Har försökt googla men hittar ingen lösning på problemet. Kan någon här hjälpa?
 
Har en Samsung Galaxy Tab A (2016) som plötsligt idag ger felmeddelandet "Flik har kraschat" då jag ska gå in på Samsung Internet. Har försökt googla men hittar ingen lösning på problemet. Kan någon här hjälpa?
Tvinga browsern att stopppa och starta igen.

Sen byter du till chrome.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20220515-165552_Settings.jpg
    Screenshot_20220515-165552_Settings.jpg
    69,9 KB · Visningar: 7
Tack, men funkar inte.
Tvingar man stopp, så avslutas sessionen och en ny startar om man öppnar webbläsaren igen.

1652627964133.jpg

Dvs låsningen släpper för just den sessionen, kvarstår problemet så får man nog kolla om man har senaste versionen inställd.

Använder extremt sällan Samsungs webbläsare, bara jobbets PS självservice som envisas att öppnas i den. All övrig surf körs på Chrome.
 
Tvingar man stopp, så avslutas sessionen och en ny startar om man öppnar webbläsaren igen.

Visa bifogad fil 90963
Dvs låsningen släpper för just den sessionen, kvarstår problemet så får man nog kolla om man har senaste versionen inställd.

Använder extremt sällan Samsungs webbläsare, bara jobbets PS självservice som envisas att öppnas i den. All övrig surf körs på Chrome.
Men ja eller hur!
 
Tvingar man stopp, så avslutas sessionen och en ny startar om man öppnar webbläsaren igen.

Visa bifogad fil 90963
Dvs låsningen släpper för just den sessionen, kvarstår problemet så får man nog kolla om man har senaste versionen inställd.

Använder extremt sällan Samsungs webbläsare, bara jobbets PS självservice som envisas att öppnas i den. All övrig surf körs på Chrome.
Senaste versionen verkar vara installerad. Ingenting verkar hjälpa 🤬
 
Det verkar ju vara nån annan sorts problem då än samsung browsern.

Jag antar att du startat om och så? Hände detta innan senaste uppdatering?
Plötsligt var det så här imorse. Tycker att jag skymtade nåt om nån uppdatering innan det hände, men vad jag kollat så verkar allt vara uppdaterat.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 357
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler Hjälp! Sitter på jobbet med en jäkel till excelblad som jag kämpade och googlade med hela eftermiddagen igår och har inte lust med att...
Svar
5
· Visningar
526
Senast: gulan
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 987
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 365
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp