Florsocker i maränger

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Tranan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 1 771
Bevis :p

Bifogade filer

• 15309956400801603011275.webp
    15309956400801603011275.webp
    142 KB · Visningar: 111
Men om man har lite tålamod med dessa plastbestick och faktiskt delar dem försiktigt till skillnad från "vissa andra" ( ;) ) går det ju prima! Och så äter man inte lika snabbt vilket är perfa för en annan som äter på tok för snabbt när något smakar bra, och därmed inte känner smaken lika länge :D

Äsch, där pajade min sked också :mad:

Men om man har lite tålamod med dessa plastbestick och faktiskt delar dem försiktigt till skillnad från "vissa andra" ( ;) ) går det ju prima! Och så äter man inte lika snabbt vilket är perfa för en annan som äter på tok för snabbt när något smakar bra, och därmed inte känner smaken lika länge :D

Äsch, där pajade min sked också :mad:
:rofl::rofl:

Liknande trådar

Mat Vi skulle haft kalas för vår dotter i helgen, men pga sjukdom fick vi skjuta upp det två veckor till. Jag har frysit in de flesta...
Svar
4
· Visningar
418
Senast: cherie
·
Tjatter Hur gör ni? Firar ni er födelsedag varje år? Ser ni till att fira andras även om de själva inte tar initiativ? Firar ni med vänner... 2
Svar
34
· Visningar
986
Senast: lizzie
·
Tjatter Detektivbuke hjälp mig! Igår fick jag ett julkort, det enda som står på är min adress. Ingen avsändare. Jag spricker nästan av...
Svar
10
· Visningar
879
Senast: Tofs
·
Tjatter Det finns en skylt, blästerf:a står det. Jag läser det jämt på heeelt fel vis :angel: Men vad betyder det egentligen?
Svar
4
· Visningar
548
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Tråden för spår