Flughuva Buzz-Off BUCAS

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare cerrox
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 794
C

cerrox

Köpte för ett tag sedan två stycken Flughuvor Buzz-Off BUCAS i strl XS (115) till mitt russ och M (135) till min arab och till min besvikelse vart båda för stora..bytte då till XXS (105) till russet och S (125) till araben, den i XXS kom inte, hade tagit slut skulle komma nu i vecken, men den i S kom och passade PERFEKT!! :) Så hörde dom av sej nu i veckan (dom jag köpte av, B*rjes) och huvan kommer inte att komma in i mindre strl än XS, leverantören kan inte leverera dom..blev ännu mer besviken då jag verkligen gillade dom! :( Så finns det några andra som säljer dessa i mindre strl? Eller kan man på något sett sy om/sy in den på något vis? Nu har jag ju lämnat tillbaka den, men isåfall får man köpa den igen, men det verkar lite krångligt..så finns den någon annanstans eller en precis kopia av den? ;)

Sv: Flughuva Buzz-Off BUCAS

kan du inte bara sätta kardborren tightare??? jag har full och xfull till mina, men han som skulle ha x-full tyckte inte om den så nu har jag båda till den andra.... och han har stl cob i grimmor.... tycker den i xfull är super, skyddar ju ännu mer! dom ska ju inte sitta tight!

Sv: Flughuva Buzz-Off BUCAS

Nä, det gick inte att spänna in kardborren tillräckligt, men som sagt hade kanske kunnat sy om den på något sett, men är inte så duktig på att sy, sen trodde jag att den skulle finnas i mindre strl när jag skickade tillbaka den...märkte verkligen skillnad när jag bytte till mindre strl till araben då satt den perfekt, inte alls för tajt! Russet är verkligen jätte litet, har typ minishettis till huvud och araben på gränsen till ponny! ;) Men annars får man väl köpa den igen och be någon duktig på att sy om den på något sett, för jag gillar verkligen dom huvorna..

Liknande trådar

Utrustning Bucas \"Buzz off\" flughuva Hur ska den sitta? :o :D Köpte en till min pålla igår, strl. 135, men jag misstänker att den är lite stor...
Svar
5
· Visningar
1 052
Senast: CosmicQueen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Vi som letar häst II