Flughuva som sitter.....

lisajohan

Trådstartare
Hejsan

E ganska ny på detta så jag undrar om någon kan ge mej tipps på en flughuva som sitter bättre än den jag har.
Jag har en vanlig med nät och ludd i kanterna, utan öron. Den får tyvärr inte sitta kvar för min lille vän.

Att ha grimma på sig är inte tänkbart då det finns entel träd i hagen.

Tack för alla tips på förhand. / Liselott

Sv: Flughuva som sitter.....

Hej!

Jacson har en billig och jätte bra flughuva.
Den har inga knäppen utan du drar på den över mulen.
Den sitter jätte bra, skaver inte och är tät och luftig.
Har även skydd för öronen.

Har själv en sådan :love:

Hej! Har med en sådan fast öronen är helt avskavda vid detta laget, och nätet över ögonen fulla mer hål. Skulle testat bucas om jag inte hade en sådan skav-känslig häst.

jag har en från hööks som är jättebra! den är med öron och har slitstarkt tyg med fleece elr nåt i kanterna. den är typ mörkblå och beige vid ögonen. den håller bra men är nu tyvärr trasig efter att min pålle med vänner vandaliserat den.. :angel: men de va bara ett litet hål och den har hållt jättelänge innan dess. :)

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 061
Hästmänniskan Hej! Jag hyr ett hus där det står ett stall, stallet hyrs ut av hyresvärden och jag hjälper till med skötseln av hästarna mot lägre...
Svar
19
· Visningar
5 775
Senast: Glimra
·
Utrustning Gammeltanren är fruktansvärt irriterad i ögonen av alla flugor. Har provat alla flughuvor som finns, känns det som, men hon är en expert...
Svar
9
· Visningar
865
Senast: Milene
·
Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 246
Senast: exotic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka