Bukefalos 28 år!

T

Tomaten

Någon som köpt de lila flughuvorna från h**ks?
Är de bra/dåliga?
vill veta allt :bump:
 
:love: :love: :love:SUPER suverän om din häst har ett "normal"stort huvud dvs, hade en till förre hästen som drog exfull och fick sprätta upp den i sömmen under ganaschen, då satt den perfekt. Till min nya "prins" kan jag inte använda den för den är tyvärr för liten. Ska ta in den i morgon och se om jag kan fälla i en kil eller något för att göra den lite större.
 
Jag hade en sån förra sommaren. Den var väldigt bra förutom en sak. Den finns bara i två storlekar. Min häst som drar cob hamnade ju lite mittemellan och därför köpte jag en full. Den passade väldigt bra i början på sommaren men i slutet så hade den töjt sig ocj var för stor och hon tappade den varje natt. Om den kommer i storlek cob så kommer jag defenitivt att köpa en sådan igen.
 
Japp, min häst har en sådan! De är bra, dock inte speciellt snygga... Jag tror att min häst skäms lite i den, hon är lite känslig... Eller är det kanske jag som är känslig...? ;)
 
Jag har haft den ett tag innan jag köpte en annan som jag tycker passar min ponnie mera. Men den är helt okej, men som de flesta billigare grejer så håller den inte tvätt i tvättmaskinenh särskilt bra tyvärr.
 
Min pålle tog av sig den hela tiden. Den satt fint men var alltför enkel att ta av, den går inte att "låsa fast".
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har en flughuva som saknar fästen till att fästa i tränset och den känns som den är på väg att åka av under användning. Tänker att...
Svar
3
· Visningar
414
Senast: MiniLi
·
Hästvård Min häst står på klinik med opererat öga efter att ha petat in en pinne i det. Det är femte gången hon lyckas skada ögat, dock första...
Svar
11
· Visningar
748
Senast: Elo
·
Hästvård Lång historia kort, vi köpte en ponny förra hösten så detta har varit vår första sommar. Och det har varit en jobbig sommar. Han har...
Svar
0
· Visningar
528
Utrustning Sommaren närmar sig och med det sommarens plåga, insekterna. Jag skulle behöva era bästa tips på produkter och liknande för att göra...
Svar
2
· Visningar
556
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp