Sv: Flugspray

Det bästa flugsrpay som fungerar men luktar INTE gott är. Hjortronsolja blandat med hushålls sprit. Det säljs i Danmark och heter hjortetakksolja.

Håller med. det enda som funkar mot mygg. Men var får man tag på det nu,
Granngården hade det innan men inte nu:(

Ett bra tillfälle för mig att dampa:

INGET FLUGSPRAY FUNKAR!!! ALLA JÄVLA INSEKTER KAN BARA BITAS OCH HÅLLA PÅ UTAN ATT HINDRAS!!! :mad: :mad: :mad:

:angel:

jag använder denna o den funkar bra dock dyr....
813266.JPG

Använder myggA (är egentligen för människor men eftersom det är helt naturligt så använder jag det) och switch på mina hästar. Funkar väl hyfsat...man tro att switch ska vara superbra men jag anser att det funkar som vilket medel som helst.

Tro jag ska testa renons eftersom många verkar gilla de märket:idea:

Liknande trådar

Utrustning Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Svar
6
· Visningar
556
Senast: Shixle
·
Utrustning Gäller kanske framförallt dom med galvad stålram. Hur ser det egentligen ut bakom ”spikhuvudet”? Hur fäster dom in i stålramen? Jag...
Svar
10
· Visningar
399
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
588
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka