Flyinge hippologen.

crystalblue

Trådstartare
Hej!
Undar bara om det ar ngn som ska soka till hippologprogrammet detta aret. Undrara aven om det ar ngn som har gjort det innan, hur svart ar den teoretiska delen??
:)

Sv: Flyinge hippologen.

På hästmänniska finns en tråd om hipplogen, för de som säker i år.
Jag har gjort provet tidigare, den teoretiska delen upplevde inte jag som särskilt svår. Mycket frågor om foder, hälsa (hästens alltså), avel och hästens delar. Läs Hästhållning i praktiken och Hästens biologi så lär du ine ha några problem. Glöm inte att det är ett engelska test oxå så det kan vara bra att fräscha upp din engelska och plugga på engelska häst ord. Då jag skrev så skulle man läsa en engelsk text om hästens syn och sen svara på några frågor om det man läst. Rätt lätt tyckte jag. Har du sökt i år?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, jag vill ha en egen häst men jag vet liksom inte hur jag ska kunna få min pappa att gå med på att köpa häst. Är det någon som vet... 2
Svar
35
· Visningar
2 888
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Jag har problem med lederna och har svårt med skottkärra eftesom man lyfter tyngden i handtagen till ganska stor del när man kör främst...
Svar
12
· Visningar
1 091
Senast: ptr
·
Däggdjur Hej! Har för två veckor sen köpt min sons första husdjur. Efter noggrant övervägande landade det i två gerbiler. Buren var inköpt och...
Svar
2
· Visningar
375
Senast: Breen
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 409
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka