Flytt ut på landet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snart ska vi flytta ut på landet från stan.Placerar oss i Grevagårdsbyn och hoppas hitta en medryttarhäst i närheten.
Äntligen kan man gå barfota i gräset(markplan)och njuta av den riktiga naturen på landsbygden..Längtan är stor där vi nu sitter bland flyttlådorna på vån 3.
 

Välkommen. Häst lär du nog hitta. Åkte förbi grevagårdsbyn häromdagen och maken frågade om det verkligen bor någon där. Jag sa tvärsäkert ja men insåg att jag inte har en aning. Hoppas du har grannar...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 994
Senast: Mabuse
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 075
Senast: Wille
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 075
Senast: Whoever
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 187
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp