Flytta bilder FRÅN ipohone

wildstrawberry

Trådstartare
jag skulle behöva hjälp att flytta mina (ca 4000) bilder från min iphone4 till min MacBook. telefonen är helt full och jag kan inte ens ta en till bild så det är lite akut... :bump: när jag kopplar in den via usb sladd hönder INGET.

Sv: Flytta bilder FRÅN ipohone

Enklaste sättet är att köpa iPhoto från Mac App Store. Starta programmet, plugga in din iPhone, dra bilderna till önskad mapp. Klart.

Sv: Flytta bilder FRÅN ipohone

Det bör ligga något som heter Bildinsamling under program i din Macbook. Där kan du föra över bilderna till önskad mapp när din iPhone är inkopplad till datorn.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 191
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 088
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
12 173
Senast: monster1
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 025

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?