Flytta till ny ort - vårdcentral?

marengo

Trådstartare
Jag flyttar till Göteborg på fredag och behöver fixa tid till en vårdcentral där. Är listad i Malmö. Hur går jag tillväga? Blir jag automatiskt listad på någon vårdcentral i Göteborg i samband med flytten eller måste jag fixa det själv? Hur lång tid tar det i så fall? Är helt lost.
 
Du måste själv ombesörja en ny listning. Vilket ju kan bli rätt besvärligt om man flyttar till ny ort och inte riktigt vet var man vill vara listad.
 
Jag flyttar till Göteborg på fredag och behöver fixa tid till en vårdcentral där. Är listad i Malmö. Hur går jag tillväga? Blir jag automatiskt listad på någon vårdcentral i Göteborg i samband med flytten eller måste jag fixa det själv? Hur lång tid tar det i så fall? Är helt lost.

Använd din e-legitimation och lista om dig på nätet!
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har en surdeg (råg) i kylen som matas varje vecka för ett bröd jag regelbundet bakar. Nu behöver jag 350 g surdeg för ett annat bröd...
Svar
11
· Visningar
559
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 349
Senast: Enya
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 079
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Vi har nyss köpt ett hus, som tar vatten ur lokal brunn. För att göra livet underhållande, så är vi tre fastigheter som delar på samma...
2
Svar
31
· Visningar
1 757
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp