Flyttångest!

Jag flyttade hemifrån när jag var 20, då var det ju inte supermycket. Efter det har jag flyttat 6 gånger, så visst har jag fått upp en rutin. I månadsskiftet är det dags igen, till mitt eget hus!

För det första var flyttarna innan barnen betydligt behändigare. Framför allt blir det så hårda förhandlingar om rensandet nu :p Jag började väl så smått ett par månader innan, med lite organisering och rensning. Mitt tips är att inte glömma biytorna. Förråd, vindar och liknande kan ta en jäkla tid.
 

Liknande trådar

Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
726
Senast: Fetaost
·
Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 326
Senast: sthu
·
Hemmet För några dagar sedan fick jag kontrakt på ny hyresrätt. Ska nu säga upp min gamla men behöver lite hjälp att tänka. Har egentligen...
Svar
12
· Visningar
831
Senast: mysboll
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 666
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp