Flyttankar

Fast å andra sidan
Slumvärd
Jag är inte i nåt större förhandlingsläge då jag inget annat boende kan skaka fram.

Tips på att få bort kattpisslukt?
Oklart var det sitter
Dränk platsen i ytdesinfektion (finns på apoteket för ca 40 kr/liter, men man brukar behöva fråga personalen) när du hittat var det kommer ifrån. Upprepa vid behov, så försvinner det sen.
Klorin är inte bra om du ska ha din egen katt där sen, eftersom det kan trigga till felkissande. Dessutom är det sämre för miljön.

Dränk platsen i ytdesinfektion (finns på apoteket för ca 40 kr/liter, men man brukar behöva fråga personalen) när du hittat var det kommer ifrån. Upprepa vid behov, så försvinner det sen.
Klorin är inte bra om du ska ha din egen katt där sen, eftersom det kan trigga till felkissande. Dessutom är det sämre för miljön.
Åh bra tips
Åker in till Linde imorgon och kollar det :)

Börjar få lite ordning i vardagsrummet
Sängen är levererad och ska skruvas ihop.nu luktar det mest kattpiss i badrummet som har klinkers så nu blir det lite ättika där.
Har vardagsrumsbord men där står en tv just nu haha
Mattan har fläckar trots att den är nytvättad men ska köra den en gång till sen kanske

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 143
Senast: Thaliaste
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 040
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 350
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 317
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka