Rimfaxe Trådstartare 12 Maj 2006 #1 För länge sedan såg jag något om en sadel med flyttbara stigläderfästen/stigläderkrampor. Jag tror det var olika lägen man kunde ha dem i. Är det någon som vet vilken sadel/sadelmärke jag tänker på? Jag har helt glömt det nämligen.
För länge sedan såg jag något om en sadel med flyttbara stigläderfästen/stigläderkrampor. Jag tror det var olika lägen man kunde ha dem i. Är det någon som vet vilken sadel/sadelmärke jag tänker på? Jag har helt glömt det nämligen.
CarEr 12 Maj 2006 #2 Sv: Flyttbara stigläderfästen? Om det var en bomlös skulle det kunna vara FreeForm.
Rimfaxe Trådstartare 12 Maj 2006 #3 Sv: Flyttbara stigläderfästen? Nej, ingen bomlös. Det var en helt vanlig bomsadel.
Bewelinn 14 Maj 2006 #6 Sv: Flyttbara stigläderfästen? Både vissa av Griffin sadlarna och Arabian Saddle Company/Lowatt & Ricketts sadlarna har detta. Vet inte om det var någon av de märkena du var ute efter dock?
Sv: Flyttbara stigläderfästen? Både vissa av Griffin sadlarna och Arabian Saddle Company/Lowatt & Ricketts sadlarna har detta. Vet inte om det var någon av de märkena du var ute efter dock?