Har ni hittat var människan är skriven? Adress och personnr?
Vi vet vart han är skriven, Djurhamn i Stockholm. Jag har bara hans födelsedata minus de fyra sista. Vet inte om Sonic har hans fyra sista?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ni hittat var människan är skriven? Adress och personnr?
Det finns många sätt att ta reda på det.Vi vet vart han är skriven, Djurhamn i Stockholm. Jag har bara hans födelsedata minus de fyra sista. Vet inte om Sonic har hans fyra sista?
Då kan ni gå in på upplysning.se och få fram de fyra sista. Bara att skaffa en inloggning vilket är helt gratis.Vi vet vart han är skriven, Djurhamn i Stockholm. Jag har bara hans födelsedata minus de fyra sista. Vet inte om Sonic har hans fyra sista?
Då kan ni gå in på upplysning.se och få fram de fyra sista. Bara att skaffa en inloggning vilket är helt gratis.
Funderar på om soc blir knöliga ifall ts får pengar på kontot?
Kan någon annan samla in och sedan skicka över till nya hyresvärden kanske?
För även om det blir fråga om skadestånd o.s.v framöver så kan det vara nödvändigt med soc nu i (om)starten?
Men om TS får in pengar på sitt konto så kanske hon inte behöver be soc om hjälp? Är inte det bra?
Om du vill kan jag hjälpa dig med överföring. Jag har ett tomt konto som jag kan koppa till swish.Jag låter gärna nån betala in åt mig![]()
Ja, vi är lite konservativa härVad bra!
Då behöver bara jag veta hur man gör när man pm:ar någon, är det under konversationer man gör det?
/ kayoba, som aldrig har pm:at förut......