Jo det är oerhört uppenbart.Så jag håller med dig, det är inte så jäkla uppenbart som någon vill göra gällande.
Jag gjorde 3 sökningar så hade jag namn, hemsida, adress samt personnummer.
Allt står i tråden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo det är oerhört uppenbart.Så jag håller med dig, det är inte så jäkla uppenbart som någon vill göra gällande.
Jo det kan bli nätförtal.Tog dig 10 minuter ja, men alla kanske inte direkt drivs av samma intresse av att själva leta info när det kan delas här, i mitt tycke. För det kan väl ändå inte vara förbjudet att länka?..
Det var vattenfall som ville ha pengar för elen.Men enligt ett inlägg astronaut tror jag skrev, så stod de utanför huset häromdagen tillsammans med vattenfall och ville in i huset?.
Några till-lurade tusenlappar som fogden inte kommer åt.Några tillurade tusenlappar.
Jävligt osmart...
Jag tycker hela detta i den här tråden är rena karusellen.
Ja det har hon verkligen.Helt klart är även att TS har hamnat i klorna på en bedragare av högsta rang.
Fattar inte vad det är för pucko som tror att man kan tjäna pengar på att scama på detta sättet i vår lilla by! Finns inga rika här....hög arbetslöshet...finns en hel del att hyra. En sån här bluff kan man bara köra en gång här, sen vet ALLA. Det han drog i på Sonic nu är ju en piss i atlanten mot vad fastigheten nu står och kostar. Vem ORKAR ens sketna ner sig för sådana småpengar i samanhanget?
Fanns ju en snubbe som tog deposition av en hel bunt med folk i Uppsala. På samma påstådda lägenhet. Det är ju lätta pengar om man bara kan låna ett konto.
Folk som av den ena eller andra anledningen är desperata är ibland lätta att lura![]()
Ja, det är en jäkla karusell. Helt klart. Helt klart är även att TS har hamnat i klorna på en bedragare av högsta rang. Att sitta och fundera och misstro TS i detta jobbiga läge hjälper föga. Mäklaren har flera hus till uthyrning som det har varit trubbel med. Bara att snoka på nätet så hittar men en hel del.
Tro mig, Astronaut och jag samt en vän till mig har slitit som djur för att få någon rätsida på detta när vi på måndagen insåg att någon nyckel inte skulle dyka upp.
Mäklaren i detta fallet är nu anmäld på flera ställen och vi kan bara hoppas på att han åker dit. Men troligen sitter han med en god paraplydrink och flinar i Thailand och har en "målvakt" som för några tusen åker runt och visar hans objekt till männskor som bara vill ha ett hem och bo i.
Tycker det är väldigt tråkigt och tragiskt att folk sitter och misstror en människa som har hamnat i en jobbig sits.
Ang. Vattenfall... Förra hyresgästen hade INTE betalat elen. Inte heller uppgett vart denne hade flyttat. Vilket då leder till att Vattefall inte hade för avsikt att ens koppla på elen 1 oktober. OM TS hade köpt fastigheten hade det varit en annan sak. Men dom koppar inte på fören en gamla skulden är betalad. Kan inte hyresgästen betala går fakturan till husägaren.
Avslutningsvis så vill jag av hela mitt hjärta tack alla som har bidragit med hjälp till Sonics hyra. Tack, tack, tack av hela mitt hjärta. Det värmer att veta att Sonic och hennes dotter inte hamnar på bar backe tack vare Buke.
Och desperata människor luras gärna.Folk som av den ena eller andra anledningen är desperata är ibland lätta att lura![]()
Men vad du tar i.Hade du skrivit detta inlägg tidigare minus ditt anklagande, så hade det underlättat cirkusen en hel del faktiskt.
Självklart att du ska dra såna slutsatser, vad annat kunde man vänta sig? Vem fan har sagt att det är TS som misstros? Ingen jävel såvitt jag vet.
Jag hyr ut så på riktigt så Sonic har med egna ögon sett att det finns.Att då få hyra det där söta röda huset och själv få stå på kontraktet tycker många är fantastiskt.
Men vad du tar i.
Vad har du med detta att göra?
Antingen så hjälper du TS eller så tycker jag att du skall lägga av nu.
Du har ingen rätt att kräva något alls i den här tråden.
Ja det tycker jag verkligen att du skall göra.öööh
I rest my case![]()