Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det jag hade gjort om jag vore ts är att kontakta soc, visa polisanmälan, visa tråden och be de som sätter in pengar skriva "till hyran" samt via att de sen betalas in till hyresvärden. Då kommer de visserligen räknas som inkomst men att de då kan räkna med de två hyresutgifterna.Men om TS får in pengar på sitt konto så kanske hon inte behöver be soc om hjälp? Är inte det bra?
Det jag hade gjort om jag vore ts är att kontakta soc, visa polisanmälan, visa tråden och be de som sätter in pengar skriva "till hyran" samt via att de sen betalas in till hyresvärden. Då kommer de visserligen räknas som inkomst men att de då kan räkna med de två hyresutgifterna.
Polis, soc, advokat och hyresgästföreningen är inkopplad.
Men hur tänker han då. Kvitto finns på inbetalningen ju.
Jodå nån tyckte att det var självförvållat. Jag tror nog nya hv kan gå att förhandla med, men jaHoppas verkligen ingen sagt eller säger att du får skylla dig självinte ditt fel att du drabbas av oärliga människor. Vilken tur att du hittat annat boende, det är ju komplicerat som det är redan...om du förklarar läget för hyresvärden med lägenheten så kanske denne kan ge dig en veckas tidsfrist för att få hjälp av soc? Hoppas innerligt att det löser sig och att du får tillbaka dina pengar...hur kan man ens göra så, speciellt mot någon med barn? Förstår att detta inte var av bästa karaktär när både du och din dotter mår dåligt som det är. Det är som en del säger "man måste vara frisk för att orka strida för att man är sjuk"