Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är hysresvärden som ordnat flytthjälp då lägenheten som mina barn skulle flytta in i behöver totalsaneras. De hade flyttat in och då beslutades att de skulle få flytta till en tillfällig lägenhet medan rusten håller på. Hyresvärden ordnade flytthjälp till den tillfälliga lägenheten, flyttfirman kom och packade osv också. Men nu är byråer och en barnsäng kantstött. Ena byrån är mindre än ett år gammal och barnsängen köptes i början av sommaren.
Hyresvärden fick inte tillträde till lägenheten förrän nu i månadsskiftet och samtidgt flyttade mina barn dit. Lägenheten är förstörd av hund & katt kiss. Verkligen otur att behöva flytta två ggr på en vecka med två små barn
Juridik & Ekonomi
Jag köpte en ställbar säng från ett företag i våras. Då synkroniseringen inte fungerade fick jag igenom en reklamation och skulle skicka...
Juridik & Ekonomi
Min hyresvärd (Poseidon) har renoverat alla förråd i källaren. Flyttfirman som de anlitade för att packa och magasinera allt har orsakat...