Födda 2006 del 14

Här skrivs allt mer sällan. Jag antar att alla rider på och har det riktigt gott :)

I fredags sålde jag min 3-åring. Tiden räcker inte till och mitt intresse har svalnat. Väldigt tråkigt men hon har fått ett toppenhem. Känns jättebra.
Ska därför sälja av massor med grejer men framförallt mitt släp. Så om Ni vet någon som söker ett Forzab Classic släp så har jag ett i prima skick :up:
 
Här skrivs allt mer sällan. Jag antar att alla rider på och har det riktigt gott :)

I fredags sålde jag min 3-åring. Tiden räcker inte till och mitt intresse har svalnat. Väldigt tråkigt men hon har fått ett toppenhem. Känns jättebra.
Ska därför sälja av massor med grejer men framförallt mitt släp. Så om Ni vet någon som söker ett Forzab Classic släp så har jag ett i prima skick :up:
Så tråkigt men vi har olika stadier och prioriteringar i vårt liv och det som är bra med vår sport är ju att man alltid kan komma tillbaka i någon form senare i livet om man vill.
Jag hoppas att du ändå hänger här då o då för annars kommer jag sakna dig!
 
Så tråkigt men vi har olika stadier och prioriteringar i vårt liv och det som är bra med vår sport är ju att man alltid kan komma tillbaka i någon form senare i livet om man vill.
Jag hoppas att du ändå hänger här då o då för annars kommer jag sakna dig!

Ja det är ju inte ett helt oväntat beslut från min sida. Var nog mest att det skulle tas...
Hästar finns det gott om och det är alltid enklare att vara köpare tycker jag :)
Ska försöka hänga kvar, om inte annat finns ju alltid fejjan :D
 
Vad tråkigt med bristande intresse @Tessalonica men jag förstår. Vacklar själv ibland och har lagt ut min unghäst. Av flera olika anledningar som kanske tyvärr mer har att göra med att jag tycker han är lite för liten och inte riktigt kan knyta an och bounda.
. Loppan hänger i :) !
Både dottern å jag rider. Hon varit ute på lite terräng dock blev det stolpe ut igår i Herrmanstorp. Dom behöver mycket mycket mer banhoppningsrutin.
Jag försöker hitta lite dressyr och var anmäld till en msv:c v 40 men den ställdes in.
Är lite meck att få in starter mellan att jag jobbar helg och dottern vill tävla lite.
Å så lite renovering och husfix.
Men hon är rolig och ganska fin att rida nu och känns positiv och fräsch.
Lilla loppiproppan.
Å är ju inte säkert bebis blir såld. Han har mycket på sitt pluskonto också men vi får se..
 
Alltså jag älskar ju djuret häst och om allt var på topp här hemma med hagar inför vintern och allt foder osv var inköpt så hade de fått vara kvar. Men just nu orkar jag inte... får bli igen när barnen vuxit ifrån sin mamma :bump:

Kul när ni delar intresse :) Alva är mer en sporttjej så vi hänger mest på fotbollsplaner och i idrottshallar. Jag var likadan när jag var barn.
Hoppas din försäljning går bra. Nova såldes samma dag som annonsen kom ut. Kanske la ut henne för billigt men ville ha en smidig affär så det kändes väldigt skönt.
Vart ligger din ute? :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 596
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: linlar1
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
8 513
Senast: Blyger
·
Ridning Finns det fler återfallsryttare här som efter paus önskar ta upp/har tagit upp ridningen igen på "äldre dar"? Jag red mycket tills jag...
2
Svar
20
· Visningar
1 927

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp