Foder förslag

Bioluminescence

Trådstartare
Jag har planer på att byta foder till mina båda honkatter,
därigenom så vill jag ha förslag på vad som kan passa

Det är två långhåriga honkatter på 3 och 6 år,
dom är inte speciellt svårfödda
är vana vid att alltid ha mat framme
Inte speciellt kräsna heller.

Jag vill ha ett TORRfoder som går att kombinera med mer eller mindre sporadiska blötmatsgivor.
de har inga större problem med tandsten eller hårbollar men det skadar inte att hjälpa till med ett vettigt foder

Har ni några tips?

Love/ Becca

Sv: Foder förslag

Jag kör på Hill´s till båda katterna och vi trivs med det. Katterna gillar det och jag tycker allt att dom ser fina ut och verkar må bra :smirk:

Sv: Foder förslag

Till mina tidigare katter har vi gett Hill's och det funkade kanon, lillan äter i dagsläget RC Babycat, och troligvis fortsätter vi med RC då det funkar kanon, hon äter bra, ser väldigt fin och verkar framförallt må bra, vilket är det viktiga. Ska dock prova med Hill's, har fått en provpåse från vet. så får vi se vad hon tycker om det.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 863
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hej! Jag ger idag RC Veterinary Urinary S/O Moderate Calorie till mina två katter. Min svarta katt har haft urinsten för flera år sen...
Svar
0
· Visningar
785
Senast: Nikan
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 925
Katthälsa Har en katt som börjar bli till åren (11 år), och som börjar bli lite väl smal. Tänker att första steget är att byta foder för att se...
Svar
6
· Visningar
1 142

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka