• Hundhälsa
  • Trådstartare Trådstartare Frallan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 711
F

Frallan

Hallå där alla fralla ägare!
Min lill kille har börjat bli väldigt kräsen med maten så nu försöker jag luska ut vad andra ägare ger sina frallor? Finns det något som är mer anpassat till en fralla eller något som ni verkligen kan rekommendera. Priset spelar ingen roll så länge det fungerar.

Tacksam för tips :-)

Sv: Foder?!

Vad ger du idag och hur är han kräsen på för vis?

Vi ska gå över på 50% färskfoder nu och resterande blir torrfoder ( RC medium sensible ).

Det är väl ett alternativ som jag ser är bra om man har en lite kräsen hund, annars är jag rätt hård.

Ät eller låt bli, ditt val = en frisk hund svälter sig inte

Sv: Foder?!

Jag har frallor och ger Fodax färskfoder en gång om dagen.
De äter med enormt god aptit och har Doggy som bukfylla i en skål som alltid står framme.
(och alla mina äter ditt och datt bara det går och svälja med för den delen..:p )

Frallor har ju en tendens till o va kinkiga med maten,
men låt dig inte luras, äter inte hunden, ta bort maten.
En hungrig hund äter.

Liknande trådar

R
Hundhälsa Det är nu inte särskilt länge kvar tills jag får hem min lilla retrievervalp :heart Jag försöker att förbereda mig och läsa på så mycket... 2
Svar
37
· Visningar
1 894
Senast: Nota
·
R
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 759
Senast: Roheryn
·
Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
636
Senast: gulakatten
·
Övr. Hund Min hund har haft problem med magen nu sedan i maj, med perioder av diarré. Veterinären har tagit jättedyra blod- och avföringsprov som...
Svar
7
· Visningar
710

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka