Foderavtal?

M

maboroshi

Hur ser ett passande foderavtal ut? Någon som kan ge mig lite tips mm? Har nämligen bestämt mig att ge ut min påni på foder nu en tid efter att han nu fått alla tänder fixade mm. Han är ju för övrigt fullt frisk och nybesiktad så han är ju i topp form för träning mm men jag har inte möjlighet och råd med att åka och träna mm med honom.. Dessutom e jag inte stor på honom.

Någon som har tips på hur man borde skriva det får gärna svara :)
 
Jag tycker du ska köpa de kontrakt som finns i handeln! De brukar täcka det mesta. Finns i välsorterade hästbutiker.
 
De enda affärer nära mig är hööks och sen häst och hundhuset istan.. så det är om hööks har eller man kan beställa? I sådana fall varifrån?
 
Hade du inte den här ute på foder nyss????
Utan avtal då eller?
Du åstakommer många konstiga trådar just nu!
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 153
Senast: Sassy
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 910
Senast: hundtant
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 030
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 396
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp