Foderpåsar...

Sorbe

Trådstartare
Suck. Jaja, vad har NI för foderpåsar? Kör alla de hederliga blåa från Sveriges största inredningsvaruhus?

Sv: Foderpåsar...

Svarta från globus tror jag det är. Såna där som det står Morgon, middag, kväll på men en liten platsfixka där man typ kan stoppa i ett papper men hästens namn.
Som lunchpåsar/hagpåsar har vi gröna från ikea.

Hade blåa från Ikea innan men efter ngr år blev dom så slitna så när vi skulle köpa nya så köpte vi dom andra.

Naturligtvis de blå, dom är ju suveräna!
+ en grön hemmasydd som rymmer ca 4 gånger så mycket som en blå.

Kör med de blå från I*ea, samt gröna likadana från Globus. Men ska försöka komma på något smidigare till hösten, blir så jäkla mycket kassar när man har tre hästar...

Massa blåa påsar, och de med text från globus, tror att jag har alla färger utom rosa:D

Vet inte vad märket heter men det är liksom röda påsar, nästan exakt som IKEA-kassarna! :p

rosaröda från Globus. så mkt enklare o hitta sina påsar i berget bland alla blåaa..

men jag har IKEA också..

Jag kör med de vanliga blå. En häst i stallet har hemgjorda höpåsar i regnbågens alla färger, sydda av tygpåsar från en sminkaffär... :rofl: DE sticker GARANTERAT ut från de vanliga!

Självklart har ja ju dom blå :bump: Billiga och suveräna!

Dom gamla blåa, har också gröna löv påsar som rymmer fyragånger mera än de blåa.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Någon som sålt på eller besökt SSHL (Sveriges största hästloppis) och fått sålt mycket, dvs har det varit mycket folk? Funderar på... 2
Svar
21
· Visningar
1 151
Senast: Liten
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
930
Senast: Bison
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 932
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka