Foderpåsar...

Sv: Foderpåsar...

kl

Jag har påsar från Agria. Större och bättre och framför allt mera hållbara än de blåa.
Men Agria är snåla, trots att min häst är försäkrad där var jag tvungen att betala för dem :eek: ;)

Japp fast gula (måste ju matcha fjorden ;))

Haha

Hur får man förresten med sig de gula från varuhusen? Personalen har ju örnkoll på de gula.. :crazy:

Vi har haft löshö i så många år, då behövs det måååånga påsar.. En gaffel rakt in i hösjocken, upp med gaffeln på axeln och ut i hagen var det som gällde. :D

Jag undrar om Ikea vet att typ 90% av deras sålda kassar används till att bära hö i? :D

För jag har aldrig sett dem användas till något annat.

Själv köpte jag likadana på Börjes förra året, det står "Börjes Tingsryd" istället
för Ikea på handtagen.. ;)

De används ju till allt! De är ju utmärkta att packa i, "allt ryms i ett" så att säga.

Knapplån...

Vill ha tips på nånstans där man kan få tag i STÖRRE påsar. Ungefär 50-100% större än ikeas, finns det?

har 3 rosa/röda från glob*s likadana som de från ike* fast det står globus på handtagen, bra att ha en annorlunda färg så vet man vilka som är min, sen resten är blå o gula gamla hederliga

Senast ändrad:

Jag fick omformulera frågan för att se om någon använder de foderpåsarna jag är ute efter, eftersom min fråga ansågs som reklam vilket gjorde att förra tråden försvann. ;)

Fast när jag tänker efter så har jag en påse som i princip ser likadan ut som den från I*ea men den är ganska mycket större. Fick den när jag köpte en sadel på H**ks för några år sedan.

Den är stor och bra och den lägger jag kvälls/natt-portionen av hö i.

Jag kör på gamla hederliga Ikea-påsar. Har några Globus också, de i samma material som ikea, vill eg ha de nyare med text på men det är ju dyyyra...

På morgonen får hästarna morgonhöet i färgglada påsar från Globus, min häst har en röd och min mammas häst har en blå, kvällhöet får de i vanliga IKEA-påsar som är riktigt bra och hållbara.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Någon som sålt på eller besökt SSHL (Sveriges största hästloppis) och fått sålt mycket, dvs har det varit mycket folk? Funderar på... 2
Svar
21
· Visningar
1 151
Senast: Liten
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
930
Senast: Bison
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 932
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka