Foderstatstavlor whiteboard

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Trampe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 3 049
T

Trampe

Ja, som ni ser i rubriken... Är det någon som vet vart man kan hitta det? Det gör inget om de är snygga oxå :smirk:

Sv: Foderstatstavlor whiteboard

Vi har gjort egna!:)

Gör en snygg tabell i något lämpligt dataprogram (Word, Publisher, etc, något där man kan göra tabeller.), skriv ut på vanligt A4 i valfri färg och laminera sedan med blank plast.

jag har precis köpt en.den var iof silver men det tycker jag var lite tuffare än den vanliga vita.hittade den på jula,det finns även vanliga vita på bauhaus i olika storlekar.fast den jag köpte och dom som finns på b är det inte något utformat schema på utan man får rita de själv,men det tycker jag bara var bra.

Om du inte hittar vad du söker så är det lätt att göra egna. Gör tavlan i datorn, word eller liknande, skriv ut och kör det genom en lamineringsmaskin. Då har du din foderstatstavla.

Det roliga är att företagen säljer sina reklamprodukter, och att folk faktiskt betalar för dem.:rofl:

Reklam i form att fodertavlor, foderskopor etc borde ju inte kosta så mycket att producera, och varför inte ge bort dem som gratisreklam. Det borde företag som Agria och Krafft ha råd med, tycker man...:angel:

ja man brukar ju bli överöst med sådanna på mässor, skulle aldrig betala för dem.

Ja, jag fick höra ba "hur många vill du ha då?" jag typ stod där ba "eehm..?". :D

En stallkompis gör jättesnygga namnskyltar, fodertavlor m m. Du kan maila till henne och höra vad adressen till hennes hemsida är (vet inte adressen). Hennes mailadress är: alpha89@bredband.net
Fodertavlorna är i whiteboardmaterial.

Liknande trådar

IT & mobiler Som rubriken säger - kan man använda fotopapper för bläckstråleskrivare i en laserskrivare? Det är inte helt idealiskt, har jag förstått...
Svar
3
· Visningar
173
Senast: Rosett
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
355
Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
2
· Visningar
336
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 200
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025