Bukefalos 28 år!

Fodertips till 8 årig berner sennen

Fengur

Trådstartare
Hej!

Jag skrev en tråd tidigare ang foderbyte men fick inga svar. Jag har ringt till vet. och han sa att jag kunde byta. Vet ni något bra torrfoder som passar till en 8 årig bernersennen hane :love: som väger ca. 42 kg? han motioneras inte hårt utan det blir en längre promenad/dag på ca 30-60 min.

MVH Sanna
 
Sv: Fodertips till 8 årig berner sennen

anledningen till att jag byter är för att han inte tycker om sitt foder(friskies senior) längre och dessutom är det svårt att få tag på.

MVH Sanna
 
Sv: Fodertips till 8 årig berner sennen

Kolla efter ROBURS Light och sensitive det är ett foder som finns på Granngården butikerna och dom flesta djurbutiker. Ett svenskt BRA foder!!
 
Sv: Fodertips till 8 årig berner sennen

satsa på ett kvalitets foder i alla fall...du vinner på det i längden. vi gav våran berner tik lone stars foder...kör fortfarande på det till våra nuvarande hundar.
 

Liknande trådar

Avel Hej hej! Hur skulle ni ta ställning till om man har en häst på stuteri och ger stuteriet tydliga instruktioner om vad som gäller och...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
32 303
Senast: iNHALE
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 391
Senast: Fille
·
Övr. Hund Hej! Jag har en 9 årig berner sennen hane, han är pigg och glad men jag börjar oroa mig för att det snart är slut, de brukar väl inte...
Svar
1
· Visningar
765
Övr. Hund Hej! Jag har en 9 årig berner sennen hane som jag har tänkt ska få vara med hos mina hästar lite mer än innan. Han har varit med några...
Svar
3
· Visningar
749
Senast: Saybia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp