Fodra mot PMS, för hormonbalansen osv

xDollyx

Trådstartare
har någon härinne provat att fodra med speciellt foder för att stabilisera hormonbalansen och få stoiga ston och hingstiga vallacker el hingstar mer harmoniska?

skulle vara kul att höra om det verkligen funkar =)

Sv: Fodra mot PMS, för hormonbalansen osv

Det finns de som säger att munkpeppar ska funka, har dock inte sett resultat när vi provat.

det hade jag också viljat testa! men man kankse skall sätta denna tråden på Foder forumet!:idea: :D

Ni vet inte så man kan få tag till min kompis? ^^

Hon får jämt PMS när hon rider.. Inte emot hästen, men syrran och mig.. HAHAHA...^^

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 713
Senast: Sedna
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 902
Senast: Ragdoll
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 637
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 567
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka