Bukefalos 28 år!

hicka

Trådstartare
Hur ser man skillnad på en rödblack och en fux, fick ett stoföl igår som ser ut som en fux men hade lika stor chans till rödblack, syns ålen tydligt på en gång? Värdens finaste vilket som:laugh:
 
Sv: Föl:)

Såhär såg min Brenna (rödblack) ut som föl
Folld2008020-1.jpg

Här är hennes bror som är fux
DSC_0083.jpg
 
Sv: Föl:)

Jag har för mig att fuxar föds med rosa "kajal" runt ögonen.

Det gör rödblackar också. Den rosa färgen runt ögonen tyder på att de har röd grundfärg.

hicka: En fux är mer jämnt röd över hela kroppen medan en rödblack har ett fuxfärgat huvud och väldigt blek röd färg på kroppen, det är väl det enklaste sättet att se det på.
 

Liknande trådar

Anläggning Hej! Har under senaste veckan upptäckt stora hål i gödselstacken, som att någon grävt gångar. Har inte brytt mig nämnvärt utan bara...
Svar
12
· Visningar
1 337
Senast: Ajda
·
Dressyr Ja alltså, det här är tyvärr ”som vanligt”. Han började med det här på förra stället och 80 % av alla pass kastar han sig minst två...
Svar
19
· Visningar
777
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 562
Senast: Hedinn
·
L
Kläder & Bli fin Konstig rubrik kanske så förlåt för det ❤️ Och först vill jag säga att jag tycker INTE att det är fult o avsett om nån är tjock eller...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 356
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp