fölförsäkring

Hej, jag har för mig att man kan göra det direkt men det krävs att ett ombud kommer ut och kollar på fölet. Om du har agria extra på ditt sto så gäller det på fölet oxå i 30 dagar och det täcker även medfödda fel på fölet då. Jag hade inte extra försäkring på mitt sto och då gällde inte min försäkring på fölet som föddes med grå starr och blev blind vid tre månaders ålder, jag fick stå för precis allt med undersökning, uppstallning i HBG och avlivning...
 
Tror du kan göra det efter den tredje levnadsdagen.
Är stoet täcknat där så får du 10% rabbat (Fick vi allafall)..
Men sen så kan man väll göra nåt innan födseln, med nån försäkring?.. :confused:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Agria blir officiell försäkringspartner till FEI. - Partnerskapet handlar inte bara om att koppla samman FEI:s intressenter med Agrias...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
393
Senast: VLMF
·
Övr. Hund Oskar var försäkrad i Agria när han kom, så jag fortsatte med dem. Billigt med rabatt första året. Snart är det förfallodag och förra...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
8 287
Senast: Lyan
·
Hästmänniskan Jag har blivit erbjuden att överta en häst från en ridskola, som ska triangelmärkas. Den kommer att vara ridbar men bara för...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 741
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp