Bukefalos 28 år!

Fönsterdekoration

gammalek

Trådstartare
Nu när jag tagit ner alla hängande julstjärnor i papp, så är det så tomt i fönstren. Finns det andra hängande fönsterprydnader (ej tunga i glas etc) man kan hänga upp i avvaktan på grönskan?
 
Nu när jag tagit ner alla hängande julstjärnor i papp, så är det så tomt i fönstren. Finns det andra hängande fönsterprydnader (ej tunga i glas etc) man kan hänga upp i avvaktan på grönskan?
Det går att vika mycket fint i papper! Exempelvis lampskärmar.
A0E0C5A7-E62A-4108-8DE9-25782F951F64.jpeg
 
Tillägg: Det behöver inte vara ljusstake/lampa. Kan vara bara något vackert men inte hjärtan 🙂
 
Jag har en liten fönsterlampa hängandes i ena fönstret. I vardagsrumsfönstret har jag en liten "bokhylla" med led-belysning där jag ställt blommor. Belysningen går på timer och är igång morgon och kväll när det är mörkt ute. Då får mina växter plats och jag har något tjusigare än en golvlampa (vilket var vad jag hade förut).

Bild från när jag precis fått igång den (nu är det mer växter där):
322175999_1827953207587020_9094270742721909300_n.jpg
 

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 167
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag har ADD och autism och har aldrig förstått tjusningen med fysisk ansträngning - i stunden är det enbart obehagligt. Träning hänger...
2
Svar
27
· Visningar
1 808
Senast: Mkb
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 007
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 042
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundbeteende
  • Kattsnack 10
  • Hotellrum eller stuga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp