För nervig häst för distans?

Får tänka till innan jag får svaga minnen ifrån den tävlingen. Hinknisse de va ja det, en hinknisse utan hink :rofl: Jag har "bar" 2 år kvar inna jag får ställa upp på lillen men tiden går fort poff säger det så är jag där jag med.
fast jag har ju lyxen att ha en till häst som det bara är att tuta och köra med :)
 
Ja inte var du någon HINKnisse iaf... Snarare hjälpatillmedliteavvarje-nisse... ;)

Jo, två år går FORT! Jag har knapt hunnit med med Cattis. Jöses säger jag bara... hon var ju nyss den lilla ouppfostrade sketna bäbisen, nu är hon stora damen! Hon ska förresten gå lektion idag med min nya medhjälpare! Hon ska börja hoppa in henne snart! *hoppas pållan sköter sig nu... :crazy:*
 
Ja så va det :D

aha hoppas det går bra då.
Måste skryta lite jag med dom hoppade lillen uppsutten här förra helgen visserligen bara på 40 cm men endå=)
Han kan trava och skritta styras fast inte galoppen än inte på komando iaf.
Tyckte det inte var länge sedan han läcktes i regnet
 
Hehe, ja det går fort...

Kul att det går frammåt med lillen! Han såg fin ut på filmerna du visade här, eller om det var på lunar jag såg dem? :confused:
 
Det var på lunar jag hade dom filmsnuttarna :)
Ja han är fin han kommer till mitt stall i morrn med marie(hon som har han p åfoder) och så ska dom träna för en NH tränare ska bli roligt å se hur Gazella och lillen reagerar på varandra=) Om dom kommer ihåg varandra efter 2 års tid
 
Hon kom ju ihåg sitt förra föl efter 1 år gick ju fram till han och gnäggade fast nu är det ju 2 år så vi får se.
Då ska jag rida han dessutom och filmas i massor första ritten på han då jö :)
 
njaa ingen avtrillning tack för min del, räcker med en bryten arm och det känns som det räcker för mitt liv :D

men filmas ska det göras iallafall :)
 
Ja, det räcker kanske så! Lycka till da!
Nu vill inte jag skriva i denna tråd nå mera, vi förstör den ju för Daysi, som frågade om nått helt annat än det vi pladdrar om... vi får hålla oss till min tråd om vi ska sväva ut... :bow:
 
Nja, kan ha en viss betydelse ja... Fast jag brukar iaf ha med mig EN människa som förstår sig på hästar... ;)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp