för stora?

Re: Fler gamla trådar om ämnet+ länkar till bilder

Detta var väl en bra sammanfattning om vikt!
Något att lägga till i FAQ kanske?
 
Re: Fler gamla trådar om ämnet+ länkar till bilder

Jag vet inte riktigt, det är en himla bra sammanfattning, men om en FAQ blir för lång finns det risk att folk inte läser. Vad tycker ni andra? Sedan behöver jag Sambeangis tillstånd för att kunna göra det.

Lobelia-Moderator
 
Re: Fler gamla trådar om ämnet+ länkar till bilder

Tycker den är bra. Om folk inte orkat läsa den innan kan man ju hänvisa till den när dessa viktfrågor kommer upp. In med den på FAQ om Sambeangi tillåter.

/Malin
 
Re: Fler gamla trådar om ämnet+ länkar till bilder

Det kanske går att korta den en smula. Det är ju väldigt bra att ha en låst fakta tråd om vikt eftersom det är ett såpass infekterat ämne som återkommer gång på gång.
 
Re: Fler gamla trådar om ämnet+ länkar till bilder

Man kanske kan be Sambaengi att göra en "kortversion" som kan passa på FAQ?
 
Min pålla är 129 cm hög och jag är 175 sm lång... Förstår inte ditt problem riktigt???? :confused:
För det är ju uppenbarligen du som har problem med att stora män rider små hästar, hästarna har ju inget emot det.

/Frida

______________________________

"Dream as you'll live forever, live as you'll die today"
"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga för honom. Han får faktiskt stå för vad han har gjort!"
 
Re: Fler gamla trådar om ämnet+ länkar till bilder

Ibland, Sambaengi/Anette, skriver du alldeles lysande!!! Detta var det bästa inlägg jag sett på länge. Tänk - ett NYANSERAT inlägg här på Buke!!!
 
Re: Fler gamla trådar om ämnet+ länkar till bilder

Tack snälla allesammans för allt beröm! Jag har inte varit ine sen så jag har tyvärr inte sett det förrän nu men jag blev väldigt varm om hjärtat. Undebart! Och visst får ni lägga in det i FAQ om ni vill. Det är helt ok för mig. Ledsen om jag i min entusiasm skriver långa inlägg. Det liksom bara bubblar ur mig och mina fingar är snabba på tangenterna också. Hoppas det duger ändå för jag vet inte vad jag skall redigera bort riktigt.....

Skickar en STOR KRAM till alla för alla vänliga ord!

:bump: :bump: :bump: Anette :bump: :bump: :bump:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 248
Senast: WBanna
·
Hästmänniskan Varning för långt inlägg, läs gärna allt innan svar. Lite bakgrund om mig som kanske gör det lättare för er att hjälpa mig och kunna ge...
Svar
8
· Visningar
1 712
Senast: Verdandi
·
Gnägg Hej kanske blir en luddig tråd! Och hoppas jag lagt den under rätt prefix :) Jag har inga planer på att köpa ridhäst igen, i alla fall...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
9 468
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en 21-årig tjej som är enormt enormt ridsugen igen, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga som återfallsryttare...
Svar
8
· Visningar
2 472
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp