Förbannad på ett spel... eller min dator?

Zuzzi

Trådstartare
Okej.. stora feta problem här

Ska installera Alien VS Predator som jag förövrigt tycker är ett sånt otroligt nervpirrande och BRA spel!

men icke... nej nej allt ska jävlas hela tiden

har installerat och allt går så fin fint tills jag ska starta spel f*n!

då får jag felmeddelandet

"Error: COULDN'T SET D3D EMULATION MODE"

och sen stängs de ner :cry: :confused: blir så jäkla ledsen när inget vill funka! VAD betyder det??

PLEASE NÅN?! *desperat? ja*
 
Sv: Förbannad på ett spel... eller min dator?

Saken är den att har hon detdär problemet är det oftast för att grafikkortet är otillräckligt.. Dom drivarna hon har bör fungera.. Det är säkert windows Xp.. så hon ska få igång spelet oavsätt.. FÖRUTOM om grafikkortet är ett skitgammalt ett eller typ något gammal inbyggt på moderkortet.. =)
 
Sv: Förbannad på ett spel... eller min dator?

Låter som om hon spelat det tidigare.

Drivrutiner och DX kan keffa sig och det kostar inget att testa, däremot kostar det rätt mycket att köpa nytt GK.
 
Sv: Förbannad på ett spel... eller min dator?

ringde och hörde med syrrans sambo och han sa samma sak: testa att installera dom nyaste drivrutinerna.
Ska ta och göra det så fort jag har tagit reda på vad det är för nånting vi har där inne :angel:

Har inte spelat det nyaste utan den äldre versionen för nått år sedan, tror vi hade Millenium då eller nått.
Datorn är ju relativt ny, ingen gammburk
 

Liknande trådar

Övr. Hund Förtvivlad,ledsen,arg och förbannad. Idag ska min älskade hund få komma till änglarna och jag vet inte vad jag ska ta vägen med mina...
Svar
16
· Visningar
2 535
IT & mobiler Min dator mår synnerligen obra. Den har mått bra tills igår kväll, då jag satt och surfade och skulle ladda in lite bilder från...
Svar
2
· Visningar
1 164
Småbarn Kom inte på nån bra rubrik... Lite fundering, skriva av mig och För att göra en lång story kort. Min son är 3,5 år, en ganska...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 899
Senast: lobell
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp