förbereda innan tävling

Sv: förbereda innan tävling

ok om håren skulle vara så långa att de når ner till bommarna när hästen hoppar, men det är väl inte särskilt troligt? eller varför tycker du att det inte är särskilt optimalt? du rycker ju knappast bort morrhåren från katten, eller hur?
 
Sv: förbereda innan tävling

apocalypsze skrev:
ok om håren skulle vara så långa att de når ner till bommarna när hästen hoppar, men det är väl inte särskilt troligt? eller varför tycker du att det inte är särskilt optimalt? du rycker ju knappast bort morrhåren från katten, eller hur?

Måste bara påpeka att jag absolut inte rycker bort dem, min chefs hästar rakar vi mularna på inför tävling och min egen häst brukar jag trimma ner till 1-2 cm med vanlig sax.. Menar bara att det inte varit 'optimalt' / tillhört det vanliga med 6cm skägg där jag varit o det jag sett i min dar (gäller alltså tävlingverksamhet på elitnivå) :angel:
 

Liknande trådar

Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
434
Senast: shebeen
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
375
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 370
Senast: zarmino
·
Juridik & Ekonomi Jag kommer att vara mer på hugget inför mitt kommande lönesamtal. Jag tänkte be om ett möte innan lönesamtalet för att informera om mina...
Svar
18
· Visningar
865
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp