Bukefalos 28 år!

Förklara betyg för en gamling

@EmmaBovary och @Snurrfian
Vad kul, men trist att ni inte kommit in, tror inte jag har så stor chans heller då. Men ni får väl söka igen, rent statistiskt borde det ju bli färre som söker för varje år då x antal redan har gått den tänker jag ;)

Jag har sökt mer än en gång ;) Det är mer praktiskt med deras kurser på avancerad nivå inom litteraturvetenskapen för då är det inga svårigheter med att komma in, så det är synd att den inte finns på avancerad nivå.
 
@EmmaBovary och @Snurrfian
Vad kul, men trist att ni inte kommit in, tror inte jag har så stor chans heller då. Men ni får väl söka igen, rent statistiskt borde det ju bli färre som söker för varje år då x antal redan har gått den tänker jag ;)
Just i år känner jag mig nästan tacksam att jag inte kom in, men vi får väl se vad som händer framöver. :D
 
Siffran som är 3,9 hänger iaf ihop med betyg från folkhögskola, om det hjälper nåt.
Nej, jag har aldrig frågat om det..? Som sagt, cili har förklarat min urvalsgrupp så den saken är utredd redan.
 
Jag blev nyfiken och gick in och kollade på min sida på antagning.se.
Jag blev antagen som sen sökande och fick upp detta om meritvärde:

Sena anmälningar (SA)
Ditt meritvärde i den här urvalsgruppen är: 932 av max 999

???
Har inte sett om du fått svar, men som jag fattat just det där så är det hur man är rankad bland alla som kommit in? Liksom den med högst poäng är 999 och så blir det lägre och lägre? Men jag vet inte det kan va heltokigt också :o
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp