Bukefalos 28 år!

Försäkringsfråga, någon som vet?

Mirre

Trådstartare
Sonens cykel blev kvar på skolan i fredags, när vi skulle hämta den i söndags så var bakhjul och sadel borta.
Skriver skadeanmälan på det nu hos försäkringsbolaget, men tror ni det sas har någon betydelse att cykeln stod på skolan och inte hemma? Den stod i cykelställ och var låst.
 
Sonens cykel blev kvar på skolan i fredags, när vi skulle hämta den i söndags så var bakhjul och sadel borta.
Skriver skadeanmälan på det nu hos försäkringsbolaget, men tror ni det sas har någon betydelse att cykeln stod på skolan och inte hemma? Den stod i cykelställ och var låst.

Det beror pa vad som star i dina forsakringsvilkor, men det ar forsakringsbedrageri att ljuga pa en skadeanmalan
/Trakiga Stefffie som jobbar med forsakringsbolag
 
Sonens cykel blev kvar på skolan i fredags, när vi skulle hämta den i söndags så var bakhjul och sadel borta.
Skriver skadeanmälan på det nu hos försäkringsbolaget, men tror ni det sas har någon betydelse att cykeln stod på skolan och inte hemma? Den stod i cykelställ och var låst.
Det borde inte ha någon betydelse. man måste ju få använda cykeln!
(jag är mer förvånad att ni inte blev av med hela cykeln - i min landsände är det så mycket cykelstölder numera att man snarast blir förvånad om cykeln står kvar där man lämnade den, även om den är ordentligt låst...)
 
Det borde inte ha någon betydelse. man måste ju få använda cykeln!
(jag är mer förvånad att ni inte blev av med hela cykeln - i min landsände är det så mycket cykelstölder numera att man snarast blir förvånad om cykeln står kvar där man lämnade den, även om den är ordentligt låst...)
Det är jag också, var ändå inget superlås på den. Men är glad att de inte tog hela ändå
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
889
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 261
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Jag blir tokig. Vi har sonen varannan vecka och ska ju då dela på kostnader som kläder, sport, cykel osv osv. Pappan skyller dock...
Svar
2
· Visningar
1 794
Senast: Manji
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 330
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp