Bukefalos 25 år!

Förslag på sadel?

Fabian In Memoria

Trådstartare
Hittade att man kan hyra sadel i 6månader (och sedan avräkna vad man betalat om man köper sadeln). Och man kan också få sadlar hemskickade för provning i några dagar. Det låter ju utmärkt! Då kan jag ju testa de modeller jag funderar på och sedan hyra den som passar bäst och har möjlighet att byta till en helt annan sadel senare.

Fabian In Memoria

Trådstartare
Dressyrsadeln passar ju bra!

Bifogade filer

• 9E43E239-F29E-483C-9CC6-C0EA0A28DFF4.jpeg
    9E43E239-F29E-483C-9CC6-C0EA0A28DFF4.jpeg
    306 KB · Visningar: 44

Fabian In Memoria

Trådstartare
Och från sidan.
Hopphästen får vara dressyrhäst ett tag alltså!😅

Bifogade filer

• 6BB4E729-B3D6-4598-8AF0-5B6901CFBAB3.jpeg
    6BB4E729-B3D6-4598-8AF0-5B6901CFBAB3.jpeg
    290,2 KB · Visningar: 44
Hittade att man kan hyra sadel i 6månader (och sedan avräkna vad man betalat om man köper sadeln). Och man kan också få sadlar hemskickade för provning i några dagar. Det låter ju utmärkt! Då kan jag ju testa de modeller jag funderar på och sedan hyra den som passar bäst och har möjlighet att byta till en helt annan sadel senare.

Tror jag vet vilka du syftar på. De är riktigt bra. Det var via dem jag köpte min senaste sadel.

Liknande trådar

Utrustning Behöver byta sadel, har en Albion K2 MW (hoppsadel) den passar inte, pälsen blir alldeles ruggad under bossorna. Har fått tips om att...
Svar
2
· Visningar
203
Utrustning Hej! Vi har en sadel som passar bra till vårat kallblod, enda problemet är att hon har typ ingen manke alls och alla sadlar vi provat...
Svar
4
· Visningar
325
Utrustning Har läst bland en hel del trådar här. Men sitter ändå fast! Jag har en haflinger korsning. Han är som en haflinger i kroppen. Söker...
Svar
0
· Visningar
89
Utrustning Hejsan:) jag har ett liten fundering:) jag hade en dåligt passande sadel innan men efter köp av ny som passade bra då så har det inte...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
3 083

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vinter med hund
  • Flyga med katt

Hästrelaterat

• Avkliad man