Förslag på sadel?

Hittade att man kan hyra sadel i 6månader (och sedan avräkna vad man betalat om man köper sadeln). Och man kan också få sadlar hemskickade för provning i några dagar. Det låter ju utmärkt! Då kan jag ju testa de modeller jag funderar på och sedan hyra den som passar bäst och har möjlighet att byta till en helt annan sadel senare.
 
Dressyrsadeln passar ju bra!
 

Bifogade filer

  • 9E43E239-F29E-483C-9CC6-C0EA0A28DFF4.jpeg
    9E43E239-F29E-483C-9CC6-C0EA0A28DFF4.jpeg
    282,5 KB · Visningar: 63
Och från sidan.
Hopphästen får vara dressyrhäst ett tag alltså!😅
 

Bifogade filer

  • 6BB4E729-B3D6-4598-8AF0-5B6901CFBAB3.jpeg
    6BB4E729-B3D6-4598-8AF0-5B6901CFBAB3.jpeg
    267,8 KB · Visningar: 61
Hittade att man kan hyra sadel i 6månader (och sedan avräkna vad man betalat om man köper sadeln). Och man kan också få sadlar hemskickade för provning i några dagar. Det låter ju utmärkt! Då kan jag ju testa de modeller jag funderar på och sedan hyra den som passar bäst och har möjlighet att byta till en helt annan sadel senare.

Tror jag vet vilka du syftar på. De är riktigt bra. Det var via dem jag köpte min senaste sadel.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 197
Senast: iNHALE
·
Utrustning Har kollat på en pessoa sadel 16 tum, sitter bra på hästen och sätet är bra för mig men stropparna är för korta och eh gjord på 130 är...
Svar
8
· Visningar
750
Senast: Sorgsen
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
334
Senast: Fiorano
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
5
· Visningar
520
Senast: Barret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp