Bukefalos 28 år!

Förslag till namn...

Ferrari

Trådstartare
Jag ska få hem min nya kaninhanne på onsdag. En minirex som nu heter/kallas Teddy. Han är 4½ månad gammal men trots det vill jag byta namn då jag inte tycker om det.. (Förlåt Harmoni och Paradiset)

Mina andra tre kaniner heter Ziri, Lina och Tintin så det ska gärna passa ihop. Därför så vill jag ha bokstaven i inuti namnet. Namnet ska vara lätt att uttala och helst inte på engelska, men engelskt med svenskt uttal går finfint.. :)

Teddy är viltfärgad röd någonting *dumma mig kommer inte ihåg vad det stod*...
Vill ha många svar... :bow:
/Ferrari
 
Sv: Förslag till namn...

Jag tycker att Joker är rättså så sött :love:
 
Sv: Förslag till namn...

Han är en rödförstärkt viltgrå vilket på rexar kallas för castor kort och enkelt :bump: Varför inte Filur? Eller Simon, Erik...du ser nog vad han ska heta när du ser honom! Han har precis upptäckt att det är skitkul att hoppa upp på saker och över saker-han älskar det :love:
 
Sv: Förslag till namn...

Jag har fått upp lite namn nu så ni får säga vad ni tycker... Castor är fint, men vill helst ha ett i i namnet eftersom de andra har det...

*Chico
*Nino
*Mio
*Filur
*Daim
*Milou
*Ville
*Fonzie
*Disco
*Chili

Vilket tycker ni är bäst? :D
 
Sv: Förslag till namn...

På lilla Teddy så passar nog ett namn som är lite lurigt, alltså möjligtvis Filur eller Chico. När du vet vad du vill att han ska heta så kan jag skriva det på hans härstamningsbevis istället för Paradisets Teddy :)

/Anna :)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Förslag till namn...

Hjälp.. det var svårt detta med namn.

Min egna kaninhona heter Ziri, det tycker jag är ett tufft och lätt namn. Inget barnsligt, fast det är svårt att uttala.
Filur låter lite barnsligt, och Chico är lite svårt att säga. Eftersom en kanin lever i 10-12 år så är jag mycket kräsen med namn. Fortsätt säga namn som ni tror passar till en sprallig liten kanin...
Har du några egna förslag Harmoni?
 
Sv: Förslag till namn...

Usch är inte så bra på sånt här :confused: Kanske Fire (inte eld altså utan typ fyre) Eller Titan, Acis,Akilles Echo?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Förslag till namn...

Tyvärr blev det nu ingen kanin :(
Men tack för alla svaren ändå...
 
Sv: Förslag till namn...

**raderat**
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har en tjanst att be om, for jag haller pa att fundera mig galen.. Om 4 veckor ska vi hamta hem en liten Vastgota spets...
Svar
18
· Visningar
1 834
Senast: ElinAgnes
·
Däggdjur Det blir inte alltid som man tänkt sig, fick snabbt åka iväg idag och hämta hem en kanin som ägaren inte klarade av. En 3 månader...
Svar
6
· Visningar
953
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp