Bukefalos 28 år!

Försöker hitta en ny identitet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
FB_IMG_1703321922069.jpg
 
Det är så härligt att mina kompisars föräldrar helt och hålet accepterar mig som jag är.
jag var i tårar när jag pratade med en kompis och hans mamma som jag har känt i 40 år.
Hon accepterar mig och är så vänlig att jag kan inte annat än att gråta.
 
2024 känns så viktigt för mig.
Det är det första året jag kommer vara mig själv hela året.
Jag fyller "ett" år på ett udda sätt.
Och jag har så mycket som kommer upp med stormsteg.
Jag känner verkligen att min andra pubertet har sparkat igång med besked.
Alla känslor jag inte hade kommer som ett yrväder och jag har ingen som helst kontroll över dem än.
Upptäckt att jag har så många underbara vänner som gör mer för mig än vad jag någonsin kunde be om.
Och jag har aldrig känt mig så levande!
 
Apropå detta, läste en kommentar om nåt slags löparrunda där det funnits en ickebinär-kategori, där det blir ganska tydligt att det aldrig handlade om att skydd damidrotten från orättvisa, utan snarare att man inte vill ha ickebinära eller transpersoner med i idrotten alls. För då är de grifters istället.
Skärmbild (102).png
 
Apropå detta, läste en kommentar om nåt slags löparrunda där det funnits en ickebinär-kategori, där det blir ganska tydligt att det aldrig handlade om att skydd damidrotten från orättvisa, utan snarare att man inte vill ha ickebinära eller transpersoner med i idrotten alls. För då är de grifters istället.
Visa bifogad fil 135937
Det är alltid grifting som de vill göra. och de sprang nog så fort de kunde..... och 4 deltagare av minst 336 st! de är upprörda över att 4 personer får det man får som goddie bag för att man deltar!
 
2024 känns så viktigt för mig.
Det är det första året jag kommer vara mig själv hela året.
Jag fyller "ett" år på ett udda sätt.
Och jag har så mycket som kommer upp med stormsteg.
Jag känner verkligen att min andra pubertet har sparkat igång med besked.
Alla känslor jag inte hade kommer som ett yrväder och jag har ingen som helst kontroll över dem än.
Upptäckt att jag har så många underbara vänner som gör mer för mig än vad jag någonsin kunde be om.
Och jag har aldrig känt mig så levande!
Grattis! Så märkligt att behöva vara tonårsförälder till sig själv :rofl:
 
Det är alltid grifting som de vill göra. och de sprang nog så fort de kunde..... och 4 deltagare av minst 336 st! de är upprörda över att 4 personer får det man får som goddie bag för att man deltar!
Haha, eller hur... går liksom inte att behaga de där, uppenbarligen. Duger inte om man deltar i herr/dam, men det duger inte heller om man är med i en tredje kategori. 🤷‍♀️
 
Men på lite mer allvar så tänker jag att dina egna föräldraerfarenheter kan hjälpa dig att navigera dig själv genom den här puberteten. Du kommer säkert ha en hel del stunder då känslorna sprutar åt alla håll men det är enklare att vara orimlig om man förstår att man är det :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 780
Senast: MML
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 643
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Suck… jag stukade min fot ganska rejält förrförra sommaren vilket gick över med vila, fotleden har dock känts svagare sedan dess. Jag...
Svar
6
· Visningar
379
Senast: tuaphua
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
12 516
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp