*förtvivlad*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: *förtvivlad*

Men du.. jag kan vara din mamma nu istället :D :love:

Finnig tween-tjej :confused:
Alltså, jag är orolig över att jag inte ska bli ngn bra mamms
till busen i magen.. tänk hur det ska gå om jag hoppar över
allt från nyfödd och direkt på en tonåring =KAOS :rofl:
 
Sv: *förtvivlad*

Vet du, det verkar som ni reder ut detta galant! :banana:

*peppar*

/Maria, som fortfarande flyger på små moln efter ett "genombrott" med ett barn på jobbet i fredags. :)
 
Sv: *förtvivlad*

Sablar, det här hör väl egentligen inte hit, men jag måste bara få säga att jag tycker att du/ni verkar vara UNDERBARA med den där lille killen! :)
Jag har även följt dina tidigare trådar lite grann och kan inte tänka mig att det finns bättre sätt att bemöta en kanske lite vilsen och orolig kille än vad ni gör!
Såklart att det har varit/är jobbigt för honom, med utredning och en mamma som inte mår bra och det måste ju få ta sig uttryck på något sätt, det skulle jag se som ett sundhetstecken, att han låter allt han bär på komma ut på något sätt. Men efter vad jag har förstått så har mamman fått hjälp och förhoppningsvis kommer hon så småningom att må mycket bättre (vilket kommer att få även er att må bättre).
Jag tycker att ni ska fortsätta precis som ni har gjort hittills, bevisligen fungerar det ju! :)
Hoppas att det ska fortsätta på den bra linjen för er!
 
Sv: *förtvivlad*

Men du.. jag kan vara din mamma nu istället

Morsan, jag behover 500 spann till ett par nya jeans :devil: :rofl:

Oroa dig inte tjejen, du kommer att bli en superb mamma och busan/busen i magen kommer att dyrka dig over alla andra :love: :banana:

Om jag overlever med forstandet i behall kan jag ge dig tips om tonarstrulingar om nagra ar! ;) :devil:
 
Sv: *förtvivlad*

Vad händer om ni åker tillsammans till farmor för att prata, du och din sambo alltså, inte lillkillen?
Öppnar hon inte dörren eller?
Hon kanske tinar upp om hon får reda på att ni behöver hennes stöd och "kunskap".
Ibland får man ta till list och smöra osynligt :cool:

Hur som helst så tycker jag att ni ska vara stolta över att ni är omtänksamma föräldrar och jag tror nog att du kommer att bli en jättebra mamma till den nya knodden :banana: . Har lilleman börjat knorra över blivande småsyskonet ännu? Är det där skon klämmer? Känslor som poppat upp på senare tid?
 
Sv: *förtvivlad*

Vad gulligt av dig att skriva så.. jag blir helt klart tårögd! :o
Vi gör nog inte saker annorlunda än vad andra skulle ha gjort, och linjen blir säkert onödigt snirklig ibland.. men förhoppningsvis rätar den ut sig så småningom :)
 
Sv: *förtvivlad*

Jag vet inte vad som händer, men hon skulle säkert uppfatta det som ett hot :smirk:
Det har hon gjort tidigare iaf när hon och sambon haft skilda meningar.. då har han hotat henne för att få sin vilja igenom!
Åt det påståendet kan jag bara skratta, han har verkligen inga sånna tendenser alls :idea:
Hon är helt övertygad om att vi behöver hennes kunskap redan, tom så mycket att det vore bäst att lilleman bodde hos henne.

Näe :banana: inget knorr alls! Jo över att det tar så lång tid innan bebisen kommer.
Han blev lite ilsken när han insåg att han inte kommer att få vara med under förlossningen.. men sen kom han på att han kunde ta ett liggunderlag och ligga i väntrummet under tiden :D
Han är faktiskt jättestolt över att bli storebror igen, kommer och vill känna när bebisen sparkar, frågar om det börjar bli tungt i magen osv
Det är otroligt skönt att det gått så bra hittills med bebisen, hur det låter sen när han blir väckt mitt i nätterna är en annan femma :angel:
 
Sv: *förtvivlad*

jag antar att det är nödvändigt för linjen att vara snirklig för att även kunna vara rak... *filosofisk* :smirk: :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 899
Senast: Motacilla
·
Övr. Barn Den senaste tiden har jag tänkt en hel del på min barndom, bland annat pga några diskussioner jag haft med min mamma. Jag kommer inte...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
11 810
Senast: Bri
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 262
Senast: alazzi
·
Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 711
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • 112 Appen
  • Flytta eller ej?
  • Dagens nagellack!

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp