Föl bilder

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare shady
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 430
  • Visningar Visningar 28 885
Status
Stängd för vidare inlägg.
Här kommer bilder på tre av våra fyra föl. Fyran ska plåtas men har inte haft tid!

wene0516.jpg

WENEZIA e. Don Primero-Warkant-Wendekreis

nasd0516.jpg

NASDAQ e. New Balance-Weltmeyer-Lanthan

dowj0516.jpg

DOW JONES e Don Charly-Bellini-Cyrano

Hälsn Ann

Stuteri Stubbäng

hej
vad kul! Han har en skjuten stjärn tror jag nog, sedan en nosbläs,snop och vit underläpp. Jag ska leta upp något framifrån kort. :D
Hur är ditt föl? Jag trodde att det skulle bli en Lambourghini föling till i natt, jättevaxproppar!!! Men icke! Inne på 8e vkana natten nu..puu..

*lånar knapp*

Grattis till alla fina föl! :D

Just nu känns det som en evig väntan som aldrig tar slut...på dygn 320 nu... :crazy:

He,he Mia R skulle definitivt besöka de som jag köpte hö av förr...de har shettis uppfödning(massor)...kan gissa mej till att det kryllar av sådana där små godingar där nu. :love:

Japp, kommer och stoppar bilen full så fort den kommit ut från verkstan. :D En bil blandat smågodis. :d ;)

Här kommer en helt färsk ny bild på Cruzader e: SantaCruz
Han är så gullig!
currebus4.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 562
Senast: lilsan
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 691
Senast: __sofia__
·
Avel Här är tråden för årets födelseannonser. Lägg in en bild eller två, och många är intresserade av sånt som ras, stam och namn. Det här...
Svar
5
· Visningar
2 651
Senast: Görel
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka