För dum för registermappen

Otter

Trådstartare
Börjar 2018 med en pinsam tråd.

Jag fick en registermapp i julklapp, och jag förstår inte hur man använder den. :o Suveränt att man kan märka upp flikarna men hur fasiken förvarar jag mina papper i den? Det finns ju inga sidor eller fästen så lägger jag papper i mappen kommer de ju ramla ut? Är det meningen att jag ska ha plasfickor?

Det gäller denna:
8873414983710.jpg

Hjälp!

//En desperat puckad Otter. :p

Använde alltid den typen av mappar när jag pluggade. Det går finfint att ha lösa papper i den även om det inte finns några sidor. De ramlar inte ut ändå. Om det inte är väldigt små papper och du skakar den hårdhänt ;)

Liknande trådar

Relationer Varning för en lång skriva-av-sig-tråd... Hur lika måste man egentligen vara i en relation? Jag har en relation sedan drygt 4 år... 30 31 32
Svar
631
· Visningar
43 335
Senast: norrsol
·
R
Övr. Barn Våren 2010 separerade jag och mitt ex efter tio år ihop. Vår son var då 5 år. Jag har väl alltid varit den som skött "allt" gällande... 2 3
Svar
56
· Visningar
8 854
Senast: Amha
·
Hästmänniskan (moderator flytta tråden om den ligger fel... ;) ) Varning - lååångt!! Jaha, då kom man hem till föräldrarna i morses & farsan...
Svar
12
· Visningar
2 560
M
Övr. Hund att inte skapa den här tråden, men nu måste jag få skriva av mig. Har som ni vet fått en cockerspanielhane av mina föräldrar. Jag är...
Svar
15
· Visningar
1 828
Senast: millansnillan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka