För lång??

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Anniee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 728
Status
Stängd för vidare inlägg.
A

Anniee

Letar nu efter min första ponny att ha på foder.. Problemet är att jag inte vet om jag är för lång för att rida en D-ponny? (är ca. 1.70) snällt om någon kunde svara :)

Sv: För lång??

Om du fortfarande växer så tycker jag att du ska skaffa stor häst istället. Jag själv är 172 cm och har en ponny på 146cm. Visserligen ganska grov men jag är ju ändå precis på gränsen. Bara det inte ser, känns helt fel eller om det påverkar ridningen så spelar det inte så stor roll, enligt mej :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 672
Senast: Roheryn
·
Träning Vi har ett problem som jag tänkte kolla om någon har tips på om detta går att lösa. Vi har en äldre ponny på 24 år som rids ca 3 dagar i...
Svar
2
· Visningar
374
Senast: Cattis_E
·
Träning Hej, Har letat & letat efter någon form av träningsresa. Jag tänker som upplägg att det erbjuds boende, med frukost eller samtliga...
Svar
1
· Visningar
468
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Hej, jag är 13 år och älskar hästar. Och jag vill Så gärna ha en egen ponny. Men jag vet inte om jag är redo för en egen ponny. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 287
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka