föra över kontakter till Iphone4

moonstruck

Trådstartare
Ja, hur gör man om man inte kan lägga in kontakterna i outlook? jag har inte någon licencierad outlook på denna datorn så det funkar inte.

Jag har kontakterna sparade på en mapp på skrivbordet, jag har googlat och hittar ingen hjälp så nu provar jag här.
Itunes hjälper mig inte alls eftersom det inte verkar gå att lägga in kontakterna där, det går inte heller att synka kontakerna eftersom jag inte kan säga till den att synka från en mapp på datorn.

Det går inte att skicka kontakterna med blåtand från datorn till telefonen, för telefonen går inte med på det.

windows contacts, verkar inte finnas på min dator, det verkar vara ett alternativ om det nu går att placera kontakterna där... ?

och när jag ringer apple säger de att jag ska vända mig till affären där jag köpte telefonen, men jag har inte möjligthet att ta mig dit idag.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 646
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet... 6 7 8
Svar
146
· Visningar
32 246
Senast: Elendil
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 272
Senast: Yrsel
·
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är... 2
Svar
34
· Visningar
6 202
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka