Föra över musik från datorn till itunes, det funkar inte!

Trocadero_lover

Trådstartare
Hur gör man? Det har ju funkat innan men inte nu..
Ska ju iväg & träna & vill ha iphonen laddad med ny musik!
Har musiken sparad på datorn & ska lägga över till itunes.

Sv: Föra över musik från datorn till itunes, det funkar inte!

Finns inte iTunes som val om du högerklickar på låten på datorn och sen väljer "Öppna med" eller "Öppna med" och sen bläddrar fram iTunes genom att klicka på "Välj program"? annars testa att installera om eller uppdatera iTunes.

det är ju bara att importera, dra och släpp från finder till itunes bibliotek alt valfri spellista och sedan synka.

Vad ha du för dator och vad är låtarna för typ av fil?

Jag lärde mig för några månader sen att det inte går att dra WMA filer till iTunes på Mac... Däremot iTunes till PC har jag för mig att det funkade med.

det har nog att göra med att du troligen inte har wma-stöd.. du får konvertera det isf.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 426
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
299
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
692
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Det enda jag får fram när jag googlar är att man ska trycka ALT+ 2016 men det funkar inte. Min dator (hp) går bara in på spara... 2
Svar
21
· Visningar
895
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka